* Agresivita, depresivita, sebehodnocení a impulzivita u českých adolescentů, (UPOL; Jaroslava Suchá, Martin Dolejš)
* Attachment a dospívání - Pomoc dospívajícím dětem při jejich zapojování se do života a učení, (Ministerstvo práce a sociálních věcí; Andrea Perry a kol.)
* Cesta k zotavení, (Fokus Praha; sebrané texty Marka Raginse, MHA Village)
* Co to je ACE? - Adverzní dětské zkušenosti (Adverse Childhood Experiences) a jejich vliv na sociální chování, psychické a celkové zdraví během života, (NATAMA, o.p.s.; Petra Winnette)
* Děti s psychiatrickou diagnózou, (Vzdělávací institut ochrany dětí o.p.s.; Monika Marxtová, Martina Marečková)
* Dětské pojetí smrti, (Masarykova univerzita v Brně; Iva Žaloudíková)
* Doporučené postupy časného záchytu, diagnostiky a terapie poruch autistického spektra (PAS), (Národní portál klinických doporučených postupů; kolektiv autorů)
* Efektivita poradenské péče o děti s poruchami chování. Evaluace multisystémového modelu indikované prevence realizovaného v pedagogicko–psychologické poradně v Praze 6., (Univerzita Karlova v Praze; Veronika Pavlas Martanová)
* Hodnoty českých a slovenských adolescentov pod vplyvom kyberpriestoru, (Vydavatelství Univerzity Palackého v Olomouci; Barbora Považanová a kol.)
* Hraní digitálních her českými adolescenty, (UPOL; Jaroslava Suchá, Martin Dolejš, Helena Pipová, Eva Maierová, Panajotis Cakirpaloglu)
* Hyperaktivita, (Vzdělávací institut ochrany dětí, o.p.s.; Ivo Paclt, Radek Ptáček, Jakub Florián)
* Jak na online třídnické hodiny: praktická příručka pro školní psychology, (Asociace školní psychologie, z.s.; Kolektiv autorů)
* Jak zvládnout generalizovanou úzkostnou poruchu, (Nakladatelství Galén; Ján Praško)
* Kdo a co řídí české adolescenty?, (FF UP Olomouc; Martin Dolejš, Vanda Zemanová, Lucie Vavrysová)
* Korekční program pro děti s ADHD, (Slezská univerzita v Opavě; Nora Gavendová)
* Metodika videokonferenčního kontaktu pro oblast sociálních služeb, (Vydavatelství Univerzity Palackého v Olomouci; Sluková, Petra Zia; Jochmannová, Leona; Gergely, Ondrej a kol.)
* Mladiství v procesu poruchové socializace, (Institut pro kriminologii a sociální prevenci (IKSP); Kazimír Večerka, Jana Hulmáková, Markéta Štěchová)
* Na antidepresivech o antidepresivech, (Fokus Praha, z.ú.; Kateřina Kudláčová)
* Neuropedagogika, (Univerzita Pardubice; Milan Adámek)
* Ohrožená mládež mezi prevencí a represí, (Institut pro kriminologii a sociální prevenci; Kazimír Večerka, Jakub Holas, Markéta Štěchová, Simona Diblíková, Marina Luptáková)
* Podpora rodičů, rodin a párů na základě programů založených na důkazech - Projekt Pozitivní rodičovství - Triple P, (Ministerstvo zdravotnictví ČR; kolektiv autorů)
* Poradenství a terapie dětí s adverzními dětskými zkušenostmi (ACE) a narušeným vývojem attachmentových vztahů - pro psychology, pedagogy, sociální pracovníky, rodiče, pěstouny a zaujatou veřejnost, (NATAMA, o.p.s.; Petra Winnette)
* Poruchy autistického spektra v kontextu aktuálních interdisciplinárních poznatků, (Pedagogická fakulta Ostravské univerzity; Petr Adamus, Alica Vančová, Monika Lőfflerová)
* Poruchy chování v dětském věku, (Vzdělávací institut ochrany dětí o.p.s.; Radek Ptáček)
* PRAXE ŠKOLNÍHO PSYCHOLOGA - Příručka školního psychologa ve školním poradenském pracovišti, (Zlínský kraj; Andrea Bernátková Vraštilová, Věra Facová, Martina Jandorová, Eva Oláhová, Daniel Žákovský)
* Protektivní a rizikové osobnostní rysy u adolescentů, (UPOL; Martin Dolejš, Ondřej Skopal, Jaroslava Suchá a kolektiv)
* Psychologie vývojová a osobnosti, (UK v Praze, Pedagogická fakulta; Daniel Heller)
* Resilience u adolescentů v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež, (UPOL; Ivana Štefková, Martin Dolejš)
* Rizikové aktivity, depresivita a vybrané osobnostní rysy u českých adolescentů z dětských domovů se školou a z výchovných ústavů, (FF UP Olomouc; Lucie Vavrysová)
* Rizikové chování u adolescentů a impulzivita jako prediktor tohoto chování, (UPOL; Martin Dolejš, Miroslav Orel)
* Rizikové správanie, blízke vzťahy a osobnostné premenné dospievajúcich v systéme nižšieho sekundárného vzdelávania, (UPOL; Čerešník Michal, Banárová Katarína)
* Sebepoškozování není rozmar! - průvodce pro děti, rodiče a učitele, (Dětské krizové centrum Praha; Zora Dušková)
* Subkultury mládeže: sociologické, psychologické a pedagogické aspekty, (Mendelova univerzita v Brně; Smolík Josef)
* Učebnice obecné psychologie, (ACADEMIA-Akademie věd ČR; Alena Plháková)
* Úskalí internetového poradenství, (Masarykova univerzita Brno; Zbyněk Vybíral, Klára Kolofíková)
* Vedení rozhovoru s dítětem, (Velký vůz Sever; Veronka Uhlířová)
* Všichni moji blízcí - Adolescenti a dospělí kolem nich, (Masarykova univerzita Brno; Lenka Lacinová a kolektiv)
* Vybrané aspekty sebepojetí dětí a adolescentů, (UPOL; Miroslav Orel, Radko Obereignerů, Andrej Mentel)
* Vybrané kapitoly z dětské klinické psychologie v kazuistikách, (Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví; Karolína Malá, Dana Krejčířová a kol.)
* Vybrané osobnostní rysy a rizikové formy chování u českých žáků a žákyň, (UPOL; Ondřej Skopal, Martin Dolejš a Jaroslava Suchá)
* Vývojová psychologie pro sociální práci, (MPSV; Radek Ptáček, Hana Kuželová)
* Základní pojmy z metodologie psychologie - definice a vysvětlení, (Katedra psychologie, Fakulta sociálních studií MU; Stanislav Ježek, Martin Vaculík, Václav Wortner)
* Žák s obsedantně-kompulzivní poruchou, (Mendelova univerzita v Brně (Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání); Karolina Diallo)
* Životní spokojenost, sebehodnocení a výskyt rizikového chování u klientů nízkoprahových zařízení pro děti a mládež, (UPOL; Vanda Zemanová, Martin Dolejš)