Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato publikace odpovídá.
Autor knihy - vysokoškolský pedagog s dlouholetou zkušeností učitele na střední škole - se na pozici metodika prevence dívá ze všech úhlů pohledu. Mimo jiné definuje jeho povinnosti a celkově se zabývá postavením metodika prevence ve škole. Na příkladech z praxe ukazuje, jak by měla vypadat spolupráce s ostatními kolegy i pracovníky školního poradenského pracoviště. Zabývá se také tvorbou školních preventivních programů, definováním jejich strategií i návrhem, popisem a zásadami realizace jednotlivých aktivit.
Recenze Veroniky Štenclové v odborném časopise e-Pedagogium, 2020 (roč. 20), číslo 1
Více informací na stránkách nakladatelství Pasparta