Webinář "Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách"

Webinář "Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách"

Středa, 20. 1. 2021

-

Webináře

Společnost pro vzdělávání Zřetel zve na webinář "Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách".

Hodinová dotace: 8 vyučovacích hodin (rozděleno do dvou dnů: 20.1.2021 od 8:30 – 10:00 + 10:30 – 12:00, 21.1.2021 od 8:30 – 10:00 + 10:30 – 12:00 hod.)

Obsah:
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své každodenní praxi a využít je v proaktivní komunikaci s klientem. Představeny budou přednosti i úskalí autoritativního a partnerského přístupu. Účastníci se seznámí také s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit. Na modelových situacích si následně vyzkouší funkční rozhovor a seznámí se s podpůrným typem rozhovoru se zřetelem ke specifikům cílové skupiny v jejich praxi.
Cíle:
Účastníci získají základní informace o fungování mozku a komunikaci. Seznámí se se základními komunikačními přístupy a strategiemi, naučí se je rozpoznávat. Seminář také osvětlí význam a důležitost podpůrného rozhovoru v oblasti sociálních služeb.

Více informací a přihlášení na stránkách společnosti Zřetel ZDE