Knihovna - ADHD - Hyperaktivita nebo hypoaktivita – výchovný problém?
Category: ADHD
ISBN: 9788081683480
Year: 2016

Výchovné problémy vyplývající z poruch aktivity dětí patří dnes mezi nejčastější oblasti, které rodiče a učitelé konzultují s odbornými pracovišti. Tyto problémy velmi často vyvolávají rozporuplné postoje jak odborné veřejnosti, tak i společnosti. Publikace se snaží obsáhnout danou problematiku komplexně a nabízí netradičně témata, která pracují i s vysoce odbornou problematikou, která v tomto kontextu v podobném typu literatury není cíleně řešená. Koncepce díla stojí na vysvětlení základních teoretických východisek mechanismu vzniku a rozvoje poruch aktivity se všemi jeho důsledky. Na teorii navazuje praktická část s ukázkami her či různých druhu cvičení na rozvoj v oblastech, které stojí v popředí edukačního zájmu. Text publikace je určen primárně pro učitele a rodiče, kteří mají v péči dítě s poruchami aktivity, vychovatele ve školních družinách, lektory volnočasových aktivit, trenéry sportovních aktivit, další členy rodiny a také studenty, kteří se na roli pedagoga připravují.

Více informací na stránkách nakladatelství Wolters Kluwer

Knižní tip

To by se učiteli stát nemělo

To by se učiteli stát nemělo

by Robert Čapek, Jiří Karen, Filip Šimeček