Knihovna - Sociální práce - Komunikace v pomáhajících profesích
Category: Sociální práce
ISBN: 9788026218067
Year: 2021

Kniha vás bude směřovat k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích.

Recenze Petry Potměšilové v odborném časopise Paidagogos 1/2021 ZDE

Více informací na stránkách nakladatelství Portál

Knižní tip

To by se učiteli stát nemělo

To by se učiteli stát nemělo

by Robert Čapek, Jiří Karen, Filip Šimeček