Institut vzdělávání APSS ČR zve na webinář "Nemotivovaný klient - přemotivovaný pracovník".
Anotace:
Většina z nás zná situace, kdy se ze všech sil snažíme klientovi pomoci, víme, co by pro něj bylo v jeho aktuální situaci nejlepší, vnímáme, že pro zahájení procesu směřujícího k úspěšné změně je třeba jen malý krůček, avšak klient stále odolává, dokonce to vypadá, že dělá vše proto, aby naše pokusy zajistit pro něj to „dobré“ a „správné“ sabotoval, a to tím víc, čím více my se snažíme.
Pojďme se na tuto problematiku podívat optikou cyklu změny a jeho jednotlivých fází, zaměřme se na techniky, které jsou pro jednotlivé fáze změny klíčové, a zeptejme se ještě jednou, zda je klient doopravdy nemotivovaný sabotér všech našich snah o nápravu.
Více informací a přihlášení na stránkách Institut vzdělávání APSS ČR ZDE (pozvánka ZDE)